REGULAMIN SERWISU POLSAT BOX GO
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady świadczenia usług polegających na dostarczaniu przez Internet audiowizualnych treści w postaci cyfrowej, oferowanych przez Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000010078, NIP 796-18-10-732, wpisaną do księgi rejestrowej prowadzonej przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji nr 713, kapitał zakładowy w wysokości 25 581 840,64 złotych w pełni wpłacony (zwaną dalej „Cyfrowy Polsat”). Kontakt z Cyfrowym Polsatem możliwy jest elektronicznie pod adresem e-mail: pomoc@polsatboxgo.pl.
- Każdy jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem przed skorzystaniem z Usługi. Korzystanie z Usługi jest możliwe pod warunkiem akceptacji Regulaminu.
§ 2 DEFINICJE
Wskazane poniżej określenia użyte w Regulaminie mają następujące znaczenie:
- Klient - osoba fizyczna, która zawarła Umowę o świadczenie Usługi i w dniu jej zawierania ukończyła 16. rok życia.
- Abonent - osoba fizyczna, będąca stroną zawartej z Cyfrowym Polsatem umowy o świadczenie innych usług Cyfrowego Polsatu (zwanej dalej „Umową Abonencką”), która zawarła również Umowę o świadczenie Usługi. Do Abonenta stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące Klientów, chyba że w treści zastrzeżono inaczej.
- Abonent Telewizji – Abonent, będący stroną Umowy Abonenckiej o usługi dostępu do programów telewizyjnych (dalej „Telewizja”).
- Centrum Obsługi Klienta (COK) – komórka organizacyjna Cyfrowego Polsatu obsługująca Klientów, za pośrednictwem której możliwy jest kontakt z Cyfrowym Polsatem pod adresem: Cyfrowy Polsat S.A., ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, pod numerem telefonu (infolinia): 699 00 22 22, 801 08 08 08, 222 127 222 lub faksu: 22 356 66 77 (opłata wg taryfy Operatora), pod adresem e-mail: pomoc@polsatboxgo.pl.
- iPolsat Box – serwis dostępny dla Abonentów po zalogowaniu na stronie internetowej lub z wykorzystaniem mobilnej aplikacji, umożliwiający w zakresie określonym w tym serwisie dostęp do informacji o umowach oraz zarządzanie usługami przypisanymi do PESEL/NIP.
- Audycja - ciąg ruchomych obrazów z dźwiękiem (audycja audiowizualna) stanowiący, ze względu na treść, formę, przeznaczenie lub autorstwo, odrębną całość w Programie lub katalogu audycji publicznie udostępnianych ustalanym w ramach audiowizualnej usługi medialnej na żądanie.
- Program (kanał telewizyjny) - uporządkowany (pod kontrolą i na odpowiedzialność redakcyjną nadawcy) zestaw audycji, przekazów handlowych lub innych przekazów, rozprowadzany przez Cyfrowy Polsat.
- Treści - Audycje udostępniane na indywidualne żądanie Klienta, w tym na żywo, Program rozprowadzany w czasie rzeczywistym lub inna forma audiowizualna, dostępna w ofercie Cyfrowego Polsatu w ramach Usługi. Treści mogą być dostępne w Serwisie płatnie lub bezpłatnie, pojedynczo (Materiał) lub w zbiorach (Pakietach lub Katalogach) oraz mogą być oferowane z reklamami. Baza Treści jest aktualizowana okresowo przez Cyfrowy Polsat, ilości i rodzaj Treści dostępnych w Serwisie mają charakter zmienny w czasie.
- Usługa – świadczenie Cyfrowego Polsatu polegające na zapewnieniu Klientowi dostępu do Serwisu i Konta oraz możliwość dostępu do Treści w postaci cyfrowej drogą elektroniczną.
- Opcje (usługi) dodatkowe – odpłatne lub nieodpłatne dodatkowe świadczenia, oferowane Klientowi przez Cyfrowy Polsat, w związku z korzystaniem z Usługi, zgodnie z opisem w Serwisie lub w Umowie.
- Pojedynczy Materiał (Materiał) – dostęp do jednostkowej Audycji. Opis cech Materiału dostępny jest w Serwisie.
- Pakiet – zbiór Treści o zbliżonej tematyce lub zestawionych w inny sposób, zgodnie z opisem w Serwisie albo w Umowie. Pakiet może mieć charakter dostępu jednorazowego na oznaczony okres lub dostępu cyklicznego w czasie określonym albo nieokreślonym zgodnie z opisem tego Pakietu w Serwisie albo w Umowie. Ilość i zakres Treści w Pakiecie mogą podlegać zmianom, w taki sposób, aby ich minimalna ilość została zgodna z opisem Pakietu w chwili Zamówienia.
- Katalogi Online (Katalogi Abonenta Telewizji) – stanowiący usługę dodatkową do usług Telewizji zbiór oferowanych w Serwisie Treści o charakterze cyklicznym, dostępny wyłącznie dla Abonentów Telewizji bez dodatkowych opłat, w czasie trwania Umowy Abonenckiej, obejmujący wybrane Programy telewizyjne i wybrane Audycje z tych Programów, które Abonent posiada w pakiecie Telewizji zgodnie z Umową Abonencką. Ilość i zakres Programów i Audycji dostępnych w Katalogu zależy od posiadanego w Umowie Abonenckiej pakietu Telewizji i określony jest w Serwisie. Ilość i zakres Treści w Katalogu mogą podlegać zmianom, w taki sposób, aby zapewnić, że minimalna liczba Treści w Katalogu pozostanie zgodna z warunkami Umowy Abonenckiej.
- Opłata – określona w chwili złożenia Zamówienia kwota pieniężna, którą Klient zobowiązany jest uiścić za Usługę. Opłata może mieć charakter jednorazowy albo cykliczny w zależności od oferty.
- Serwis – platforma multimedialna w sieci Internet, w ramach której możliwe jest korzystanie z Usługi, dostępna pod adresem polsatboxgo.pl oraz za pośrednictwem Aplikacji.
- Aplikacja - specjalne oprogramowanie wraz z aktualizacjami, z wykorzystaniem którego możliwy jest dostęp do Usługi, odpowiednio zintegrowane z systemami operacyjnymi, dostępne na wybranych rodzajach Sprzętu wskazanych na polsatboxgo.pl, bez konieczności instalacji lub wymagające takiej instalacji w zależności od rodzaju Sprzętu. Informacje o dostępności tego oprogramowania i sposobie jego pobrania dostępne są na polsatboxgo.pl. Zainstalowanie Aplikacji wymaga zaakceptowania przez Klienta warunków korzystania z Aplikacji (licencji) wskazanych przy dokonywaniu instalacji.
- Konto – zbiór zasobów i ustawień Serwisu udostępniony indywidualnie dla zarejestrowanego Klienta, w ramach którego Klient po zalogowaniu otrzymuje możliwość korzystania z Serwisu, możliwość zamawiania Treści i dostęp do informacji dotyczących Usług.
- Sprzęt - urządzenia spełniające określone w Regulaminie minimalne parametry techniczne i posiadające dostęp do Internetu, umożliwiające korzystanie z Usługi. Aktualna lista urządzeń na których dostępny jest Serwis, dostępna jest na polsatboxgo.pl.
- Zamówienie – określone działanie Klienta, zmierzające do zawarcia Umowy, zgodnie z warunkami oferty Cyfrowego Polsatu.
- Umowa – umowa o świadczenie Usługi, zawarta pomiędzy Klientem i Cyfrowym Polsatem poprzez akceptację Regulaminu i warunków Zamówienia. Umowa może być zawarta również w ramach Umowy Abonenckiej o świadczenie innych usług.
- Okres Dostępu – określony przedział czasu, w którym Klient jest uprawniony do korzystania z Usługi, zgodnie z wybraną ofertą.
- Kod (Voucher) – ustalony ciąg znaków, z wykorzystaniem którego możliwy jest dostęp do Serwisu, o określonym zakresie i wartości. Kody mogą być wydawane także przez uprawnionych partnerów Cyfrowego Polsatu. Warunki nabycia kodu oraz jego wykorzystania w Serwisie, w tym okres ważności kodu, są każdorazowo określone w momencie jego wydania.
- Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Klienta w celu uzyskania dostępu lub korzystania z Usługi.
§ 3 OPIS USŁUG. OFERTA.
- Dostęp do Usług oznacza możliwość przeglądania, wyszukiwania, zakupu i odtwarzania Treści oferowanych w Serwisie, w tym korzystania z Konta oraz funkcjonalności Serwisu zgodnie z dostępną ofertą.
- Cyfrowy Polsat ma prawo dokonywać aktualizacji i rozwoju funkcjonalności Usługi i Serwisu Cyfrowy Polsat będzie informować Klienta o aktualizacjach Serwisu, w tym Aplikacji i będzie je dostarczać Klientowi przez czas świadczenia Usługi.
- Szczegółowe informacje o cechach Usługi, w tym dotyczące rodzaju Treści, wysokości Opłaty i dostępnych sposobach płatności, Okresie Dostępu, Sprzęcie, na którym może być odtworzona, reklamach, dostępne są w Serwisie przy opisie danego Materiału lub Pakietu lub w Umowie. Z uwagi na fakt, że baza Treści w Serwisie jest aktualizowana okresowo, ilości i rodzaj Treści, okres ich dostępności i opisy mają charakter zmienny w czasie.
- Forma i treść Audycji oraz Programów dostępnych w Serwisie zależy od ich nadawców i dostawców, którzy ponoszą w tym zakresie odpowiedzialność redakcyjną.
- Z wyłączeniem Katalogów Online, dostęp do Treści w Serwisie jest płatny. W przypadku, gdy Cyfrowy Polsat oferuje w Serwisie możliwość oglądania wybranych Treści w Usłudze z bezpłatnym dostępem, informacja o możliwości obejrzenia danej Treści bez opłat dostępna jest w Serwisie przy jej opisie.
- Cyfrowy Polsat może okresowo oferować usługi w ramach promocji, których warunki i dostępność będą każdorazowo wskazane w Serwisie.
- Korzystanie z Usługi wymaga posiadania dostępu do sieci Internet. Opłaty za Usługę nie obejmują kosztów transmisji danych w sieci Internet związanych z korzystaniem z Usługi, które Klient ponosi zgodnie z taryfą operatora, z usług którego korzysta.
- Usługa dostępna jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Cyfrowy Polsat może także oferować usługę dla Klientów poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas przy dostępnej Treści pojawi się odpowiednia informacja.
- Klienci są uprawnieni do przenoszenia Usług i korzystania z nich także w trakcie czasowego pobytu w innym państwie na terenie Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, jeśli nastąpiła pozytywna weryfikacja rzeczywistego i stałego miejsca zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na zasadach określonych prawem, w tym:
- w oparciu o sprawdzenie adresu IP (protokołu internetowego), z którego Klient uzyskuje dostęp do Usługi oraz posiadanie umowy o świadczenie usług telefonicznych z dostawcą usług świadczonych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
- w oparciu o adres zweryfikowany w ramach umowy na inne usługi świadczone przez Cyfrowy Polsat albo
- dokonanie płatności za Usługi za pośrednictwem rachunku lub karty banku świadczącego usługi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Weryfikacja następuje na żądanie Klienta w Serwisie, ale w przypadku uzasadnionych wątpliwości w trakcie obowiązywania Umowy, Klient może zostać poddany ponownej weryfikacji poprzez sprawdzenie adresu IP. W takim przypadku Cyfrowy Polsat jest uprawniony do zwrócenia się do Klienta o udzielenie informacji niezbędnych do ustalenia rzeczywistego i stałego miejsca zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Brak dostarczenia tych informacji przez Klienta uniemożliwiający dokonania weryfikacji, skutkował będzie brakiem dostępu do Usługi w trakcie takiego czasowego pobytu.
- Usługa świadczona w ramach korzystania z prawa do przenoszenia Usług w trakcie czasowego pobytu, jest świadczona w takim samym zakresie i na takich samych warunkach jak dostępne dla Klienta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Usługi mogą być udostępniane także we współpracy z innymi firmami (partnerami) w związku z oferowanymi przez nie usługami m. in w postaci Voucherów. W przypadku takich ofert mogą obowiązywać szczególne warunki i ograniczenia, które zostaną przekazane przez partnera danej oferty. Warunki ofert i umów określone przez partnerów, wiążą Klienta z partnerem, ale nie stanowią Umowy, którą Klient zawiera z Cyfrowym Polsatem. W przypadku korzystania z takich ofert, w celu weryfikacji uprawnień, w Serwisie może być wymagana dodatkowa autoryzacja Klienta, poprzez podanie identyfikatora nadanego przez partnera. W przypadku Usług dostępnych w ramach ofert partnerów, Usługa może być rozliczana w ramach opłat określonych przez partnera na warunkach tej oferty.
- Cyfrowy Polsat zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z Usług na zasadzie równości z innymi użytkownikami.
- Cyfrowy Polsat zapewnia postrzegalność, funkcjonalność, zrozumiałość i kompatybilność swoich stron internetowych oraz Aplikacji mobilnych, informacji o udogodnieniach dla osób z niepełnosprawnościami, a także elektronicznych przewodników po programach.
- Cyfrowy Polsat przekazuje udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami dostarczane przez dostawców Treści, takie jak elementy dźwiękowe lub graficzne zawarte w Audycji lub rozpowszechniane równocześnie z nią, w formie napisów dla niesłyszących lub audiodeskrypcji, a także tłumaczenia na język migowy.
- Dokumenty prezentowane w Serwisie, w tym informacje o oferowanych usługach, dostępne są w więcej niż jednym kanale sensorycznym, w tym w formacie umożliwiającym odczyt maszynowy, a na żądanie Klienta mogą zostać wydrukowane powiększoną czcionką oraz w alfabecie Braille’a.
- W sprawach związanych z korzystaniem z Usługi, Cyfrowy Polsat umożliwia korzystanie z tłumacza języka migowego.
- Szczegółowy opis udogodnień, sposób korzystania z nich i lista punktów sprzedaży, w których dostępne są udogodnienia, w tym punktów pozbawionych barier architektonicznych, znajdują się na polsatboxgo.pl/udogodnienia.
§ 4 KATALOGI ONLINE. SZCZEGÓLNE WARUNKI DLA ABONENTÓW TELEWIZJI.
- Abonenci Telewizji Cyfrowego Polsatu uprawnieni są w trakcie trwania Umowy Abonenckiej do korzystania z Serwisu w zakresie Katalogów Online na szczególnych, dedykowanych warunkach opisanych w niniejszym paragrafie. W zakresie nieuregulowanym odmiennie w niniejszym paragrafie, stosuje się pozostałe postanowienia Regulaminu.
- W przypadku korzystania z Serwisu w Aplikacji na dekoderze Cyfrowego Polsatu, logowanie do Serwisu i rejestracja Konta następują automatycznie, z wykorzystaniem identyfikatora Abonenta i danych Abonenta z konta w iPolsat Box. Wprowadzanie dodatkowych danych przez Abonenta Telewizji na dekoderze może być wymagane w przypadku braku posiadania konta lub adresu e-mail w iPolsat Box.
- Katalogi Online nie podlegają dodatkowym opłatom. W czasie trwania Umowy Abonenckiej, Abonent Telewizji jest uprawniony do korzystania bezpłatnie dostępnych w Serwisie Treści obejmujących wybrane Programy i wybrane Audycje z tych Programów, które Abonent posiada w pakiecie Telewizji zgodnie z Umową Abonencką. Ilość i zakres Treści w Katalogu mogą podlegać zmianom, w taki sposób, aby zapewnić, że minimalna liczba Treści w Katalogu pozostanie zgodna z warunkami Umowy Abonenckiej.
- Zawarcie Umowy z Abonentem Telewizji w zakresie dostępu do Katalogów Online następuje z chwilą złożenia Zamówienia przy zawarciu, przedłużeniu lub zmianie Umowy Abonenckiej z wyłączeniem Opcji dodatkowych i Usług nabytych przez Abonenta Telewizji bezpośrednio w Serwisie, Umowa w zakresie Katalogów Online zawarta jest na czas obowiązywania Umowy Abonenckiej, chyba że w Umowie zastrzeżono inny czas obowiązywania.
- W Umowie Abonenckiej mogą być także określone płatne Opcje dodatkowe lub Pakiety, dedykowane dla Abonenta Telewizji. Złożenie Zamówienia na Opcje dodatkowe i Pakiety wskazane w Umowie Abonenckiej możliwe jest na czas i na warunkach w niej określonych.
- Wysokość Opłat za wybrane Opcje dodatkowe oraz Pakiety wskazane w Umowie Abonenckiej określona jest w Umowie Abonenckiej. Opłaty płatne są w okresach rozliczeniowych, terminy i sposób dokonania płatności odpowiada terminom i sposobom płatności obowiązującym dla usług Telewizji określonych w Umowie Abonenckiej. Opłaty są doliczane do opłat abonamentowych z tytułu Umowy Abonenckiej.
- Treści oferowane w Serwisie, mogą być odbierane przez Abonenta Telewizji zgodnie z § 8 ust. 4 Regulaminu na 3 (trzech) zarejestrowanych w Serwisie urządzeniach oprócz Aplikacji na dekoderze Cyfrowego Polsatu, w której Abonent Telewizji może dodatkowo korzystać z Treści z Katalogów Online, o ile inaczej nie zastrzeżono w opisie danego Materiału lub Pakietu.
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym paragrafie, w tym odnośnie Zamówień na pozostałe płatne Materiały lub Pakiety, rejestracji Konta, korzystania z Serwisu, Abonenta Telewizji obowiązują Opłaty i warunki określone w pozostałych postanowieniach Regulaminu, wiążące go jako Klienta Serwisu.
§ 5 KONTO. LOGOWANIE.
- W celu skorzystania z Usługi wymagane jest podanie adresu e-mail i dokonanie bezpłatnej rejestracji Konta w Serwisie, poprzez wypełnienie formularza, określenie hasła oraz zaakceptowanie Regulaminu i Polityki Prywatności Serwisu. Rejestracja następuje z chwilą potwierdzenia złożenia formularza na podany przez Klienta adres e-mail i uruchomienia zamieszczonego w nim linku weryfikacyjnego. Rejestracja i logowanie na żądanie Klienta możliwe jest także z wykorzystaniem wskazanych w Serwisie portali społecznościowych, z których korzysta Klient.
- Jeden Klient może posiadać jedno Konto w Serwisie. Adres e-mail wskazany przy rejestracji Konta będzie wykorzystywany jako adres do korespondencji w celu dostarczania informacji związanych z Kontem w zakresie nienaruszającym przepisów prawa.
- Rejestracja i logowanie Abonenta Cyfrowego Polsatu do Serwisu może następować poprzez konto iPolsat Box albo poprzez Konto, które Abonent posiada w Serwisie, pod warunkiem powiązania go z kontem iPolsat Box, z zastrzeżeniem szczególnych warunków dla Abonenta Telewizji określonych w § 4 ust. 2 Regulaminu.
- Dodatkowo w przypadku korzystania przez Klienta z warunków specjalnych dla wybranych grup Klientów może być wymagana dodatkowa lub odrębna autoryzacja za pomocą danych identyfikacyjnych wskazanych w Serwisie.
- Klient może zrezygnować z posiadania (usunąć) Konto w Serwisie i zaprzestać korzystania z Usług w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że do czasu dezaktywacji cyklicznych zobowiązań płatniczych aktywnych na Koncie, usunięcie Konta nie jest możliwe. Żądanie usunięcia Konta z przyczyn niezależnych od Cyfrowego Polsatu nie ma wpływu na złożone uprzednio Zamówienia i dokonane Opłaty.
- W przypadku, gdy Klient w czasie posiadania Konta w Serwisie nie korzysta z Usług przez okres 7 lat od jego założenia, Cyfrowy Polsat jest uprawniony do usunięcia (dezaktywacji) Konta, po zawiadomieniu Klienta na adres podany przy założeniu Konta, z wyprzedzeniem 30 dni.
- Korzystanie z Usługi wymaga każdorazowo logowania do Serwisu, z wykorzystaniem e-maila i hasła ustalonych przez Klienta dla danego Konta, z zastrzeżeniem możliwości określonych w § 5 ust.1 oraz ust. 3 Regulaminu. Klient zobowiązany jest zabezpieczyć login i hasło przed dostępem osób trzecich i nie jest uprawniony do udostępniania innym osobom danych logowania do Konta. Klientowi mogą być udostępnione w Serwisie opcje korzystania na Koncie z kilku profili użytkownika lub zapamiętania danych logowania.
§ 6 WARUNKI ZAWARCIA UMOWY. ODSTĄPIENIE. OKRES DOSTEPU.
- Usługa świadczona jest Klientowi na podstawie Umowy zawieranej pomiędzy Cyfrowym Polsatem a Klientem, na warunkach określonych niniejszym Regulaminem. Warunki szczególne świadczenia Usługi i zawarcia Umowy mogą być określone w odrębnych regulaminach lub warunkach promocji lub ofert.
- Umowa może zostać zawarta za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w tym w formie elektronicznej albo w innej formie zgodnej z prawem, oferowanej przez Cyfrowy Polsat, w tym w ramach Umowy Abonenckiej lub innej umowy, jeśli Cyfrowy Polsat posiada taką ofertę.
- Zawarcie Umowy w zakresie dostępu do Serwisu następuje z chwilą dokonania przez Klienta rejestracji i pierwszej akceptacji Regulaminu wymaganej przy założeniu Konta. Dostęp do Treści w Serwisie zależy od oferty, z której korzysta Klient.
- W zakresie korzystania z Materiałów i Pakietów, Umowa oprócz warunków Regulaminu, obejmuje także warunki określone w chwili Zamówienia tj. opis cech Materiału lub Pakietu, wysokość Opłaty oraz Okres dostępu, a także ograniczenia (w tym sprzętowe), które go dotyczą. Informacja o zasadach realizacji i dostępnych formach Zamówienia, jest widoczna w Serwisie przy opisie Materiału lub Pakietu przed złożeniem Zamówienia.
- Zawarcie Umowy na skutek Zamówienia płatnej Treści lub Pakietu w Serwisie następuje po złożeniu przez Klienta oświadczenia woli skorzystania z Usługi i akceptacji warunków Zamówienia oraz Regulaminu w dostępnej dla niego formie, na zasadach określonych prawem, z chwilą dokonania Opłaty lub (w przypadku wyboru przez Klienta dostępnych dla niego form płatności z dołu) z chwilą złożenia przez Klienta skutecznej dyspozycji przekazania środków na rzecz Cyfrowego Polsatu lub zobowiązania do uiszczenia Opłat na zasadach określonych prawem, w zależności od modelu płatności oraz formy Zamówienia dostępnego w danej ofercie.
- Cyfrowy Polsat przekazuje Klientowi na trwałym nośniku potwierdzenie zawarcia Umowy na odległość oraz wyrażenie zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od Umowy, w tym poprzez e-mail. Odrębne potwierdzenie nie jest wysyłane w przypadku zawarcia lub przedłużenia Umowy Abonenckiej.
- Klient będący osobą fizyczną, która zawarła umowę na odległość może w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając Cyfrowemu Polsatowi oświadczenie o odstąpieniu od Umowy np. poprzez wysyłkę pisma na adres: ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, e-mail na adres pomoc@polsatboxgo.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć też na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, dostępnym na polsatboxgo.pl. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w tym w przypadku, gdy świadczenie Usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia o utracie prawa odstąpienia od Umowy po spełnieniu świadczenia i przyjął to do wiadomości, a Cyfrowy Polsat przekazał Klientowi potwierdzenie, o którym mowa w ust. 6.
- Wyrażenie zgody na rozpoczęcie świadczenia przez upływem terminu odstąpienia jest dobrowolne. Ze względu na naturę Usług świadczonych „na żądanie” Klienta, w przypadku Umowy na odległość Cyfrowy Polsat może świadczyć Usługę po otrzymaniu od Klienta wyraźnej i uprzedniej zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu odstąpienia. Oświadczenie obejmujące powyższą zgodę składane jest przy Zamówieniu i potwierdzane zgodnie z pkt. 8 powyżej.
- W przypadku zawarcia Umowy w ramach Umowy Abonenckiej, szczegółowe warunki korzystania z prawa odstąpienia od Umowy, w tym informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia oraz skutkach odstąpienia, w tym zasadach i kosztach zwrotu świadczeń przez Klienta i Cyfrowy Polsat w przypadku odstąpienia od Umowy, określone są w pouczeniu o odstąpieniu od umowy, stanowiącym załącznik do Umowy Abonenckiej.
- W przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami Regulaminu i postanowieniami Umowy, decydujące znaczenie mają postanowienia Umowy.
- Aktywacja Usług jest dokonywana przez Cyfrowy Polsat po zawarciu Umowy, zgodnie z jej warunkami.
- Nadanie dostępu do Materiału lub Pakietu przez Cyfrowy Polsat następuje automatycznie i bezpośrednio po zawarciu Umowy. Uruchomienie Materiału lub Pakietu następuje automatycznie na urządzeniu, na którym złożono Zamówienie, z wyjątkiem Materiałów dostępnych w czasie rzeczywistym lub na żywo, które Klient uruchamia na wybranym Sprzęcie w momencie startu ich transmisji.
- Materiały i Pakiety są udostępniane Klientowi przez Okres Dostępu oznaczony w opisie Materiału lub Pakietu przy Zamówieniu w Serwisie lub w Umowie.
- Okres Dostępu w przypadku jednostkowego Materiału obejmuje możliwość dostępu do tego Materiału przez 48 godzin od momentu uruchomienia, z wyjątkiem Materiałów dostępnych w czasie rzeczywistym lub na żywo, które dostępne są przez czas ich trwania oznaczony w opisie danego Materiału.
- Okres Dostępu w przypadku Pakietu oznacza ilość dni lub miesięcy, liczonych od dnia zawarcia Umowy, zgodnie ze wskazaniem w opisie danego Pakietu lub w Umowie, z wyjątkiem Pakietów cyklicznych dostępnych przez czas nieokreślony do momentu, gdy Klient dokona rezygnacji z Pakietu lub Pakiet zostanie dezaktywowany przez Cyfrowy Polsat, zgodnie z warunkami danej oferty określonymi przy Zamówieniu.
- Zakazane jest wykorzystanie Serwisu z naruszeniem prawa, w tym umieszczenie w Serwisie jakichkolwiek treści lub materiałów naruszających prawo i Regulamin.
- Cyfrowy Polsat ma prawo do zablokowania dostępu do Usługi lub wypowiedzenie Umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku, gdy Klient korzysta z Usługi lub Serwisu niezgodnie z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa, po uprzednim wezwaniu Klienta do zaprzestania naruszeń i bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu.
§ 7 WARUNKI KORZYSTANIA Z PAKIETÓW CYKLICZNYCH ODNAWIANYCH. SUBSKRYPCJA.
- Zamówienie w Serwisie Pakietu cyklicznego odnawianego automatycznie (subskrypcji) oznacza, że Klient będzie otrzymywał do niego płatny dostęp, odnawiany automatycznie co 30 dni na kolejne 30 dniowe okresy przez czas nieokreślony, do czasu, gdy Klient dokona rezygnacji z Pakietu lub Pakiet zostanie dezaktywowany przez Cyfrowy Polsat.
- Warunkiem Zamówienia Pakietu w subskrypcji jest wyrażenie przez Klienta zgody na automatyczne wielokrotne obciążanie karty kredytowej lub debetowej lub spełnienie innych warunków wymaganych przy użyciu oferowanego za pośrednictwem Serwisu cyklicznego środka płatności.
- Klient może w każdej chwili zrezygnować z odnowienia Pakietu na kolejne okresy, po zalogowaniu na swoje Konto na polsatboxgo.pl i złożeniu rezygnacji z Pakietu na kolejne okresy, zgodnie z instrukcją w Serwisie.
- Cyfrowy Polsat zastrzega prawo dezaktywacji Pakietu w subskrypcji, w przypadku zmiany oferty, o czym Klienci zostaną powiadomieni za pośrednictwem e-maila wskazanego przy rejestracji Konta w Serwisie z wyprzedzeniem. W takim przypadku Pakiet nie będzie odnawiany i Opłaty nie będą pobierane w kolejnych okresach. W przypadku automatycznego pobrania Opłaty za kolejny okres, w którym Pakiet nie będzie dostępny, opłata zostanie Klientowi zwrócona z wykorzystaniem formy, za pośrednictwem której nastąpiło jej pobranie, a gdyby zwrot w tej formie okazał się niemożliwy, zostaną zwrócone w innej formie wskazanej przez Klienta.
- W przypadku Zamówienia Pakietu w subskrypcji, Opłaty za dostęp do Pakietu będą pobierane automatycznie, cyklicznie co 30 dni, poprzez obciążenie karty kredytowej lub debetowej lub z wykorzystaniem innej metody cyklicznej płatności wskazanej przy Zamówieniu. W przypadku braku możliwości pobrania Opłaty za kolejny okres dostępu do Pakietu, próba pobrania opłaty zostanie ponowiona kolejno 3 razy przez 7 dni. W przypadku gdy wszystkie próby okażą się bezskuteczne, w kolejnych okresach Pakiet nie będzie odnawiany i opłaty nie będą pobierane, a Usługa nie będzie świadczona.
- W ramach promocji, Cyfrowy Polsat może udostępnić Pakiet przez oznaczony okres promocyjny bez ponoszenia opłaty za dostęp do Pakietu w tym okresie i wówczas pierwsza Opłata zostanie pobrana po upływie okresu promocyjnego, chyba że Klient w tym okresie dokona rezygnacji z Pakietu.
§ 8 WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA Z USŁUGI.
- Korzystanie z Usługi jest możliwe wyłącznie za pomocą sprawnego Sprzętu, spełniającego wymagania techniczne, w tym w zakresie interoperacyjności i kompatybilności ich ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem określone w tabeli poniżej:
- 1.1 W przypadku wszystkich urządzeń:
- połączenie z siecią Internet, w tym dostęp do łącza internetowego o rzeczywistej przepustowości minimum 2 megabitów na sekundę dla Treści w jakości 576p oraz co najmniej 25 megabitów na sekundę dla Treści w jakości 4K,
- powstrzymanie się od korzystania z innych aplikacji podczas odtwarzania Treści,
- korzystanie ze strony polsatboxgo.pl lub posiadanie zainstalowanej Aplikacji,
- korzystanie z oficjalnego i legalnego oprogramowania Sprzętu (np. oficjalny system Android rozpowszechniany przez producenta urządzeń),
- zainstalowanie aktualnych sterowników karty graficznej Sprzętu dostarczonych przez producenta,
- wyłączone oprogramowanie blokujące reklamy,
- wspieranie technologii Widevine Modular (DRM), Apple FairPlay, Irdeto KMS, Nagra PRM lub Microsoft PlayReady. Informacji o wspieraniu wymienionych technologii udziela producent systemu urządzenia,
- Usługa nie jest dostępna dla systemów operacyjnych uruchamianych na tej samej platformie sprzętowej i systemowej za pomocą maszyny wirtualnej (np. VMware Workstation, Java Virtual Machine, Microsoft Virtual PC itp.).
- 1.2 W przypadku strony polsatboxgo.pl:
- korzystanie z przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Opera, Microsoft Edge, w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich,
- włączenie obsługi JavaScript w przeglądarce.
- 1.3 W przypadku urządzeń mobilnych:
- posiadanie urządzenia mobilnego wyposażonego w jeden z poniższych systemów: iOS, Android OS, Harmony OS, Amazon Fire OS w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich,
- system urządzenia mobilnego (Sprzętu) nie może być modyfikowany (tzw. „root device”, czy „jailbreak”) i powinien pochodzi z oficjalnego źródła dystrybucji producenta systemu.
- 1.4 Pozostałe urządzenia:
- korzystanie z Serwisu jest możliwe na niektórych urządzeniach wyposażonych w technologię Smart TV, a także na wybranych konsolach do gier oraz wybranych dekoderach set-top-box. Ze względu na specyficzne uwarunkowania techniczne tego typu urządzeń, aktualne informacje dotyczące wymagań technicznych dostępne będą w Serwisie, a w przypadku dekoderów Cyfrowego Polsatu - lista dekoderów z Aplikacją znajduje się na polsatboxgo.pl.
- 1.1 W przypadku wszystkich urządzeń:
- Obowiązkiem Klienta jest sprawdzenie, czy posiadany przez niego Sprzęt spełnia wymogi techniczne określone w niniejszym Regulaminie przed skorzystaniem z Usługi, a w razie wątpliwości co do technicznych możliwości korzystania z Usługi, kontakt z Cyfrowym Polsatem. Test funkcjonalności Usługi jest dostępny w postaci video zamieszczonego pod adresem polsatboxgo.pl.
- Cyfrowy Polsat nie gwarantuje prawidłowego działania Usługi w przypadku, gdy Sprzęt Klienta nie spełnia wymogów technicznych określonych w niniejszym Regulaminie.
- Treści mogą być odtwarzane w Okresie Dostępu nie więcej niż w sumie na trzech (3) zarejestrowanych Sprzętach w ramach jednej aktywacji. Rejestracja Sprzętu następuje automatycznie wraz z jego użyciem w Serwisie. Sprzęty te mogą być wykorzystywane jednocześnie, chyba że inaczej zastrzeżono w opisie Treści w Serwisie w momencie złożenia Zamówienia. Dla uniknięcia wątpliwości odtwarzanie Materiału w różnych przeglądarkach jest traktowane jak odtwarzanie na różnych urządzeniach.
- Korzystanie z Usługi związane jest z zainstalowaniem i korzystaniem z plików „cookies” (krótki plik tekstowy zapisywany na Sprzęcie, i odczytywany przez serwer sieciowy) lub podobnych technologii. Warunkiem działania „cookies” lub podobnych technologii jest ich akceptacja przez przeglądarkę, z której korzysta Klient oraz nieusuwanie ich z Urządzenia w czasie korzystania z Usługi. Możliwość korzystania z niektórych rodzajów plików „cookies” lub podobnych technologii jest niezbędna dla prawidłowego działania Usługi. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z „cookies” lub podobnych technologii znajdują się w Polityce Prywatności, dostępnej w Serwisie.
- Cyfrowy Polsat wykorzystuje w Serwisie systemy statystyczne umożliwiające dopasowanie Materiałów w oparciu o ich kategorie oraz preferencje Klientów.
- Cyfrowy Polsat oferuje możliwość czasowego zapisania wybranych Materiałów przez Klienta w pamięci Sprzętu. Informacja o dostępności tej funkcjonalności dla danego Materiału wskazana jest w opisie Materiału w Serwisie.
§ 9 JAKOŚĆ.OGRANICZENIA. PRAWA AUTORSKIE.
- Jakość odtwarzanych Treści oraz Serwisu zależy od parametrów technicznych Sprzętu, wyjściowej jakości materiałów wideo przekazywanych przez dostawców Treści oraz jakości połączenia internetowego, z którego korzysta Klient.
- Mogą wystąpić krótkotrwałe, trwające niedużej niż 5 godzin miesięcznie, przerwy w możliwości dostępu do Usługi, spowodowane prowadzeniem niezbędnych prac konserwacyjnych i/lub technicznych. W przypadku przerw w możliwości dostępu, trwających dłużej z powodu awarii, Cyfrowy Polsat dołoży starań, aby usunąć awarię w najkrótszym możliwym czasie.
- Usługa dostępna jest z wykorzystaniem teleinformatycznej transmisji danych, w trakcie której mogą zaistnieć, pozostające poza kontrolą Cyfrowego Polsatu, obiektywne okoliczności i czynniki mające wpływ na możliwość korzystania z Usługi tj. warunki pogodowe, nieprawidłowa instalacja, niedostateczna jakość sygnału, usterka lub awaria sieci teleinformatycznej.
- Usługa posiada licencyjne ograniczenie terytorialne (geolokalizacyjne) i, o ile nie jest inaczej wskazane w opisie danego Materiału lub Pakietu, jest dostępna dla Klientów logujących się z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (identyfikowanych polskim IP) oraz dla Klientów zweryfikowanych pozytywnie jako posiadających zweryfikowane zgodnie z prawem rzeczywiste i stałe miejsce zamieszkania w Rzeczypospolitej Polskiej. Prezentacja oferty w Serwisie uwzględnia licencyjne ograniczenia terytorialne dotyczące oferowanych Materiałów i Pakietów.
- Treści stanowią utwory podlegające ochronie zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Cyfrowy Polsat stosuje systemy autoryzacji oraz szyfrowania Materiałów. Klient uprawniony jest do korzystania z Usług jedynie do własnego użytku osobistego. Klient nie jest uprawniony do publicznego ani komercyjnego udostępniania Usług lub ich elementów w jakiejkolwiek formie.
- Sprzedaż wybranych Materiałów i Pakietów w Serwisie może zostać ograniczona z uwagi na potrzebę zapewnienia przez Cyfrowy Polsat odpowiedniej jakości świadczenia Usługi.
- Usługa posiada (niezależnie od wymagań technicznych określonych w Regulaminie powyżej) ograniczenia o charakterze licencyjnym lub technicznym (w tym ograniczenia sprzętowe), na skutek których dostępność wybranych Treści (w tym poszczególnych Audycji wskazanych przez nadawcę Programu) w Usłudze może być ograniczona co do określonego rodzaju lub ilości Sprzętu (np. niektóre Treści mogą być niedostępne na urządzeniach mobilnych lub dekoderach). Informacja o ograniczeniach sprzętowych będzie dostępna w Serwisie przy opisie danego Materiału lub Pakietu.
- Dostępność Materiałów i Pakietów może być ograniczona ofertowo przez Cyfrowy Polsat ze względu na rodzaj Aplikacji lub Sprzętu, z których korzysta Klient (np. Audycje na żywo i Programy mogą nie być oferowane na dekoderach). Informacje o ograniczeniach dostępności będą dostępne w Serwisie w opisie poszczególnych Materiałów lub Pakietów.
- Treści będą oznaczone w Serwisie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności kategorią wiekową. Klient korzystający z Usługi zobowiązany jest stosować odpowiednie środki ostrożności, tak aby uniemożliwić osobom małoletnim dostęp do Materiałów lub Pakietów, których treść (w szczególności zawierającym treści o charakterze drastycznym, wulgarnym, erotycznym lub zawierające przemoc) może być nieodpowiednia dla osób niepełnoletnich.
- Ograniczenie możliwości korzystania z Usługi może nastąpić w przypadku próby korzystania z Usługi jednocześnie na kilku Sprzętach (gdy przekroczono liczbę urządzeń dozwoloną w opisie danej Treści w chwili Zamówienia) lub w przypadku próby nieautoryzowanego dostępu do konta Klienta w Serwisie lub dla Abonenta w iPolsat Box. Informacja o wystąpieniu ograniczenia będzie dostępna w Serwisie w formie stosownego komunikatu planszowego. W przypadku wystąpienia takich zdarzeń Klient powinien skontaktować się z Cyfrowym Polsatem.
§ 10 PŁATNOŚCI.
- Klient jest zobowiązany do terminowego wnoszenia Opłat za Usługę.
- Wysokość Opłaty za Materiał lub Pakiet jest określona w jego opisie w Serwisie lub w Umowie i dostępna jest przed złożeniem Zamówienia. Opłaty mogą różnić się w zależności od wybranej platformy sprzętowej, operatora płatności lub waluty, z wykorzystaniem których następuje Zamówienie, ze względu na koszty tych operacji.
- Forma płatności zależy od sposobu złożenia Zamówienia lub rodzaju Usługi (Pakietu lub Materiału) albo innych usług Cyfrowego Polsatu z jakich korzysta Abonent. Informacja o akceptowalnych sposobach płatności za dany Materiał lub Pakiet dostępna jest w jego opisie przed złożeniem Zamówienia.
- Opłata za Usługę zamówioną w Serwisie może być dokonana w formie elektronicznej, w sposób wybrany przez Klienta, spośród dostępnych sposobów płatności określonych w Serwisie. Realizacja płatności, w tym elektronicznych realizowana jest przez operatorów tych płatności na zasadach przez nich określonych.
- Klient zobowiązany jest do wnoszenia Opłaty z góry, chyba że inaczej zastrzeżono w opisie danego Materiału lub Pakietu, w Umowie lub warunkach promocji. W przypadku, gdy Umowa o świadczenie Usługi jest zawierana w ramach Umowy Abonenckiej, Abonenta obowiązuje okres rozliczeniowy określony w Umowie Abonenckiej. W przypadku Abonenta Opłata jest uwzględniana w rachunku lub jest doliczana do opłat abonamentowych z tytułu Umowy Abonenckiej.
- Cyfrowy Polsat wystawi fakturę VAT Klientowi nieprowadzącemu działalności gospodarczej na jego pisemne żądanie, zgłoszone w terminie 3 miesięcy od dnia wykonania Usługi. Faktura zostanie wystawiona po uprzednim przekazaniu przez niego jego wszystkich danych niezbędnych do wystawienia takiej faktury.
- Opłaty są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług (VAT), zgodnie ze stawką określoną obowiązującymi przepisami prawa.
- Za dzień dokonania zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego wskazanego przez Cyfrowy Polsat.
§ 11 ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
- Cyfrowy Polsat ponosi odpowiedzialność za brak dostarczenia Usługi w terminie oraz brak zgodności Usługi z Umową.
- Jeżeli Usługa nie została dostarczona w terminie, Klient ma prawo wezwania do jej dostarczenia w trybie reklamacji określonym w § 12. Jeżeli Cyfrowy Polsat nie dostarczy Usługi niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym z Klientem terminie, Klient może odstąpić od Umowy. Klient może odstąpić bez wzywania do dostarczenia Usługi, jeżeli:
- Cyfrowy Polsat oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Usługi, lub
- Klient i Cyfrowy Polsat uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Usługi miał istotne znaczenie dla Klienta, a Cyfrowy Polsat nie dostarczył jej w tym terminie.
- W przypadku, świadczenia Usługi w sposób niezgodny z Umową, Klient może żądać doprowadzenia Usługi do zgodności z Umową, poprzez złożenie reklamacji, o której mowa w § 12.
- Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy, jeśli zgodnie z odpowiedzią Cyfrowego Polsatu na żądanie złożone na podstawie ust. 3, doprowadzenie do zgodności Usługi z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów:
- Cyfrowy Polsat nie doprowadzi Usługi do zgodności z Umową zgodnie z żądaniem złożonym przez Klienta,
- brak zgodności z Umową nadal występuje, mimo że Cyfrowy Polsat próbował doprowadzić Usługę do zgodności z Umową stosownie do z żądaniem złożonym na podstawie ust. 3,
- brak zgodności Usługi z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe odstąpienie od Umowy,
- z oświadczenia Cyfrowego Polsatu złożonego w odpowiedzi na żądanie zgłoszone na podstawie ust. 3, wyraźnie wynika, że Usługa nie zostanie doprowadzona do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności.
- W przypadku uznania zasadności żądania obniżenia ceny, o którym mowa w ust. 4 Cyfrowy Polsat dokona tego obniżenia w proporcji do ceny Usługi wynikającej z Umowy oraz wartości Usługi niezgodnej z umową, z uwzględnieniem czasu jej trwania.
- Uprawnienie do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 4, nie przysługuje, jeżeli brak zgodności z Umową jest nieistotny.
- Cyfrowy Polsat jest uprawniony do odmowy uznania oświadczenia Klienta o niezgodności Usługi z Umową m.in. w przypadku, gdy:
- Środowisko cyfrowe Klienta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których mowa w Umowie,
- Klient nie wykonuje obowiązku współpracy w celu ustalenia czy brak zgodności Usługi z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech Środowiska cyfrowego Klienta.
§ 12 REKLAMACJE.
- Klient ma prawo złożyć reklamację.
- Reklamacja może zostać złożona:
- elektronicznie - z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej w postaci: formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie, poczty elektronicznej na adres e-mail COK: pomoc@polsatboxgo.pl lub za pośrednictwem iPolsat Box,
- w formie pisemnej – osobiście podczas wizyty reklamującego w Punkcie sprzedaży (obsługi) lub w COK, albo przesyłką pocztową na adres COK: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa,
- ustnie – telefonicznie na numer Centrum Obsługi Klienta (COK) albo osobiście do protokołu podczas wizyty reklamującego w Punkcie sprzedaż (obsługi) lub w COK.
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko oraz adres zamieszkania Klienta, a w przypadku Klienta niebędącego Abonentem przynajmniej adres e-mail użyty przy rejestracji w Serwisie lub numer telefonu w przypadku skorzystania z niego do złożenia Zamówienia,
- przydzielony Klientowi numer, którego reklamacja dotyczy lub numer identyfikacyjny, jeśli został nadany Klientowi przez Cyfrowy Polsat,
- określenie przedmiotu reklamacji oraz okresu będącego przedmiotem reklamacji, przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację, w szczególności wskazanie momentu wystąpienia problemu dotyczącego Usługi,
- podpis Klienta – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
- Reklamacja będzie rozpatrzona w rozsądnym terminie. W przypadkach szczególnie skomplikowanych lub wymagających dodatkowych wyjaśnień rozpatrzenie reklamacji nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej, z którego reklamacja została wysłana przez Klienta. W przypadku złożenia reklamacji drogą pisemną w Punkcie sprzedaży lub telefonicznie do COK Klient powinien wskazać sposób komunikacji z podaniem adresu poczty elektronicznej lub adresu zamieszkania dla odpowiedzi pisemnej.
- Cyfrowy Polsat może wezwać Klienta do uzupełnienia informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, w szczególności w celu ustalenia czy brak zgodności Usługi z Umową wynika z cech Środowiska cyfrowego Klienta. W przypadku braku ich uzupełnienia przez Klienta reklamacja pozostawiana jest bez rozpatrzenia. Klient ma obowiązek współpracy w zakresie uzupełnienia danych niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji.
- Klient ma prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym lub w przypadku konsumenta w postępowaniach mediacyjnym lub przed sądem polubownym. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego dochodzenia roszczeń przez konsumentów określane są odrębnie w przepisach lub dokumentach powołujących instytucje prowadzące taką działalność lub wydanych przez nie aktach wewnętrznych (np. regulaminy, statuty).
§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE. ZMIANY REGULAMINU.
- Cyfrowy Polsat jest uprawniony do wprowadzenia zmian Regulaminu.
- Zmiana Regulaminu, która nie jest niezbędna do zachowania zgodności Usługi z Umową może być dokonana w uzasadnionych przypadkach takich jak:
- zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu i konieczności dostosowania Regulaminu w celu zachowania jego zgodności z prawem,
- zmian wynikających z konieczności dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń; postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych organów administracji publicznej,
- usprawnienie działania Usługi oraz obsługi klienta,
- zmian związanych z bezpieczeństwem świadczenia Usługi,
- przeciwdziałanie nadużyciom związanym z korzystaniem z Usługi,
- zmian technologicznych i funkcjonalnych Usługi,
- zmiany w zakresie wprowadzania nowych, dodatkowych funkcji, opcji usługi,
- zmian redakcyjnych związanych z koniecznością poprawy, usunięcia omyłek redakcyjnych, błędów,
- zmian o charakterze administracyjnym, w tym zmian danych identyfikujących lub kontaktowych.
- Cyfrowy Polsat poinformuje Klientów o zmianach wskazanych w ust. 2 powyżej poprzez opublikowanie informacji o dokonywanych zmianach na stronie polsatboxgo.pl.
- Publikacja nastąpi z 14 dniowym wyprzedzeniem, o ile zachowanie tego terminu jest możliwe ze względu na charakter wprowadzanych zmian.
- W przypadku zmiany Regulaminu, która istotnie i negatywnie wpływa na dostęp lub korzystanie z usługi, Cyfrowy Polsat poinformuje Klienta o tej zmianie i terminie jej dokonania z 14 dniowym wyprzedzeniem na trwałym nośniku, o ile zachowanie tego terminu jest możliwe ze względu na charakter wprowadzanych zmian.
- Jeśli Klient nie akceptuje zmian wprowadzonych zgodnie z ust. 5, jest uprawniony do wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, nie później niż w terminie 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o niej, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana.
- Uprawnieni do wypowiedzenia nie przysługuje, jeżeli Cyfrowy Polsat zapewnił Klientowi uprawnienie do zachowania, bez dodatkowych kosztów, Usługi zgodnej z Umową, w stanie niezmienionym.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa.
- Cyfrowy Polsat dokłada należytej staranności by chronić prywatność i dane osobowe Klientów oraz podejmuje działania podnoszące bezpieczeństwo korzystania z Serwisu oraz usprawniające korzystanie z Serwisu, ale nie ma możliwości całkowitego wyeliminowania wszystkich zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet, w tym ryzyka sprzecznej z prawem ingerencji osób nieuprawnionych. Aktualne informacje dotyczące wystąpienia szczególnych zagrożeń związanych z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną, funkcjonalnościach treści cyfrowych oraz środkach ich ochrony są dostępne w Serwisie.
- Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem danych osobowych Klientów. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych określone zostały w Polityce Prywatności, dostępnej w Serwisie.
- Regulamin jest udostępniany za pośrednictwem Serwisu, w Aplikacji lub pod adresem polsatboxgo.pl nieodpłatnie przed zawarciem Umowy oraz na każde żądanie Klienta, w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie Regulaminu, a także w formatach, o których mowa w § 3 ust.15 Regulaminu.
- Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
- Umowa zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku, gdy Cyfrowy Polsat jest stroną kodeksu dobrych praktyk, informacja o tych kodeksach oraz sposobie zapoznania się z nimi, dostępna jest na polsatboxgo.pl.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 28.06.2025 r.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy)
Adresat: Cyfrowy Polsat S. A. ul. Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa, pomoc@polsatboxgo.pl
Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od Umowy dostępu do treści w Polsat Box Go
Data zawarcia Umowy
Imię̨ i nazwisko Klienta
Adres Klienta
Podpis Klienta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data